Sabtu, Juli 28, 2007

Obat Kentut

Alkisah, ade cewek namenye mpok Romlah, orangnye cakep, bodinye seksi abis. Pulang kerja, mpok Romlah pergi periksa ke dokter.

"Kenape lu neng?" tanya dokternye.

"Ini dok....kagak tau kenape udeh seminggu ini gua kentut kagak ade abisnye. Sejam bisa sepuluh kali kentut. Untungnye dok, entut gua tuh kagak bunyi ame kagak ade baunye. Jadi temen-temen gua kagak keganggu. Gua jadi masih bisa pede. Cuman gua pan kagak enak sendiri, masak cewek kece kayak gua kok tukang kentut," Romlah cerita ame malu-malu.

"Oooh begitu....nih buruan tebus resepnye, minggu depan lu kesini lagi deh biar gua periksa lagi," kate dokternye ame bikinin resep.

Minggu depannye mpok Romlah dateng lagi.

"Begimane neng, udeh enakan belon...?" tanya pak dokternye.

"Gua pengen nanya nih dok...kemaren obat apaan sih nyang elu kasih ke gua?" tanye mpok Romlah.

"Emangnye kenape neng...?" tanya dokternye.

"Begini dok, begitu gua minum, tau-tau kentut gua tuh jadi bau banget. Kentut kuda aje kalah baunye, gua ampir pingsan sendiri nyiumnye, pokoknye amit-amit dah. Cuman untungnye, kentut gua tuh tetep kagak bunyi, jadi tetep kagak ketauan kalau gua nyang kentut," cerite mpok Romlah.

"Oooh kalau begitu berarti idung lu tuh sekarang udeh kagak buntu lagi... Sekarang lu tebus lagi nih resep, minggu depan lu dateng lagi kesini ye. Ntar gua periksa lagi," kate dokternye lagi.

"Obat apaan lagi dok ?" tanya mpok Romlah.

"Obat congek neng..."

Tidak ada komentar: